Staden

Hej! Idag så började jag dagen med att springa runt Höträsket även fast jag inte var så pepp på det, men jag sprang runt och är nöjd över att jag gjorde det! Jag kände mig trött och seg i hela kroppen, men det gick bra så det var skönt! Funderar på att springa imorgon också, får se hur det blir med det!

Klockan 12 åkte jag och Moa in till stan. Jag var på jakt efter skor till skolavslutningen och Moa var ute efter en skolavslutningsklänning och vi båda hittade det vi sökte efter! + lite till, hehe. Det blev en hel del sommarkläder som hängde med mig hem! Jag kanske visar upp de lite senare, men jag är så dålig på att visa upp det jag har köpt i bloggen. Jag säger att jag ska visa upp det i ett inlägg senare, men det inlägget kommer aldrig haha! Lite lat är jag nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0