Godnatt!

Jag smakade precis rymdmat... jag vet inte om det var gott eller inte, det smakade konstigt. Nu undrar ni säkert varför jag äter rymdmat?! Jag fick det av min syster i födelsedagspresent. Ganska konstigt present, men annorlunda och rolig! Det jag fick var frystorkad glass med choklad, vanlij och jordgubbssmak!

Annars så har min dag varit awesome! Supergod lunch på Baan Thai med mami, prinsesstårta hos pappa och så goda tårtor hos Erik. Erik, Marcus och Andreas hade varit riktigt duktiga och bakat två tårtor (en till mig och en till Hanna & Andreas som firar 1 år tillsammans idag, de söta små turturduvorna). De förvånar mig att de kunde baka såna fina tårtor :o Bilder kommer imorgon för nu ska jag krypa och somna som en femtonåring!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja asså dom kostade 45 pund där jag köpte dom men det finns typ för 40 också och då är det typ 400kr! :D

2011-03-07 @ 22:03:11
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0