I'm blue

Idag har jag bara tagit det lugnt! Rätt skönt eftersom jag var helt slut efter konfalägret. Så idag har jag sett en massa big brother avsnitt som jag missat och suttit vid datorn en hel del. Jag tänkte även arbeta med lite skolarbeten, men jag kände inte för det idag. Det får bli imorgon istället tror jag!

Jag får väldigt lätt blåmärken, bara jag tar det lilla minsta i något så kan jag få ett blåmärke. Jag minns oftast inte var jag fått mina blåmärken ifrån! Nu när jag åkt slalom i fyra dagar så kan ni ju gissa hur jag ser ut... Eller ni behöver inte gissa, jag har bilder på de värsta blåmärkena som är på ena benet och höften.



Åh så fult...


Kommentarer
Postat av: tove

ajajajajaj! :O ser ut att göra jätte ont D:

2011-03-03 @ 13:35:28
URL: http://tovesoderberg.blogg.se/
Postat av: Sigrid

shit! :O

2011-03-09 @ 20:39:54
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0