Lördag

God morgon! Jag kan då säga att jag har varit uppe sedan typ halv åtta idag... jag kan inte sova längre! Det är så jobbigt då man blivit van att gå upp sex, halv sju på vardagarna och vaknar nästan lika tidigt på helgerna. Dock så brukar jag kunna sova längre på söndagarna! Eh, ja det här var ju intressant att läsa, hehe...

Igår kväll var jag, Hanna, Marcus, Andreas och Erik hemma hos Marcus och bara tog det lugnt. Spelade lite spel och såg på Big Brother. :)

Nu ska jag fixa mig och sedan bege mig till stan, och se när Movits och Zacke uppträder i Smedjan, med Hanna och Ebba! Det är även marknad i stan så den lär vi gå på. Ne, nu ska jag leta i garderoben efter nåt att ha på sig! Ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0