Nämen hejsan

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, så här kommer ett litet inlägg! Jag tänkte berätta lite saker.

  • I fredags var vi ett gäng hos Marcus och bakade cookies med marabouchoklad, vit choklad och nonstop i. Gott eller vad? Jag verkligen älskar allt som har med choklad att göra, så sinnessjukt gott ♥
  • I söndags for jag en sväng på stan med modern och jag hittade väldigt mycket fint! Jag älskar känslan när man går på stan och hittar massvis med fina kläder, underbart!
  • Idag umgicks jag med Sigge och Moa! Det var ett bra tag sedan så det var roligt att spendera lite tid med de två tjejjorna. :)
  • Imorgon är det fem veckor kvar tills jag och pappa hälsar på Jenny i Uppsala!! Åh, vad jag längtar. Komma bort från Luleå, ha påsklov och så själva höjdpunkten med själva resan - träffa Jenny! Nu har jag inte träffat henne sedan i början av januari så det var ju rätt så längesen. Uppsala in my ♥
Det var typ det jag ville säga! Här kommer lite fina bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0