Baksmällan 2

Hej! Idag började jag dagen med att gå upp innan nio, knyta på mig springskorna och sedan ut! Jag sprang runt Höträsket och det gick faktiskt väldigt bra, bättre än jag trodde att det skulle gå! Det regnade när jag sprang och det var så skönt, älskar att springa i regn!

Frågan är vad jag ska göra nu... jag borde sätta igång med lite plugg, men borde samtidigt fara in till stan för att köpa morsdagspresent till mamma. Det får nog bli så att jag sticker in imorgon och köper den istället! Ska på bio vid halv sju, Baksmällan II blir det!


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh! Gud vad nice den verkar!, jag vill verkligen se den! - vilken är din favorittyp utav filmer, är det den stilen? :D

2011-06-01 @ 22:27:34
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0