Tisdag

Hej! Ännu en dag på cafét har gått och både igår och idag var det jättelugnt.. ganska skönt faktiskt. Det känns som att jag inte varit i skolan på evigheter och det kommer att kännas konstigt att sitta i ett klassrum på måndagmorgon istället för att packa upp fika... Anyway, jag, Hanna och Olivia åt lunch på cafét och min lunch kostade 13 kr! Personalrabatt ;)

Snart ska jag ut på en promenad runt sjön! Jag älskar att gå ensam, lyssna på musik och bara tänka bort allt. Efter det ska jag städa och packa upp mina kläder eftersom jag kom till pappa i söndags.

Förresten, Linn är sjuk :( Hon kan ju ha drabbats av röda hund.. hehehehe ne jag skojar bara. Krya på dig vovven ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0