Tjugotvå

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? - Jag tror inte dom har nån kontakt, säger jag, som svar på Eleonors fråga.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En vägg


3. Vad var det senaste du såg på tv? Big Brother ♥

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 19:54 - klockan var 20:03

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Ingenting faktiskt


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Jag var senast utomhus vid tre då jag gick hem från praoen


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Jag läste igenom gamla blogginlägg och hittade den här undersökningen!


8. Vad har du på dig? Tröja, linne, jeansshorts, leggins, sockar och underkläder

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Nä, inte vad jag minns


10. När skrattade du senast? När jag alldeles nyss såg klippet jag nämner på punkt 12 för typ tionde gången!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Affisher, speglar, krokar, anslagstavla och tavlor


12. Har du sett något konstigt på sistone? Ja, en massa konstiga människor på youtube! Den här och den här bland annat! Asså den första, hahaha ni kommer ångra er om ni inte kollar på den!

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Ett bra tidsfördriv!

14. Vilken var den senaste film du såg? I am number four

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Massor med kläder & smycken och jag skulle resa väldigt mycket!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Det är svårt att berätta nåt som mina vänner inte känner till, men folk som inte känner mig vet nog inte att jag vid lunchen i skolan alltid dricker mjölken efter maten så jag blir nästan alltid klar sist.. En annan sak är att jag får blåmärken läskigt lätt!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Att det inte skulle finnas hemlösa och fattiga människor i världen!

18. Tycker du om att dansa? Jodå, det är kul!

19. George Bush? Han var USA:s president?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Jag har väldigt länge velat att mitt barn ska heta Tiffany, om det blir en tjej, och det står jag fast vid! Om det blir en kille vet jag faktiskt inte riktigt..

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, jag skulle mer än gärna vilja bo i ett varmt land som typ Grekland eller Spanien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0