Skolfoto

Idag hade vi skolfoto! Vi fick reda på det idag och det var tänkt att vi skulle ha idrott precis innan skolfotot.. Idrott ute i spöregn dessutom! Men som tur var idrottsvikarien snäll så vi slapp det, tack och lov! Mitt hår blir lockigt bara det är fuktigt ute, det behöver inte ens regna. Det känns som att fotot blev ganska bra, hoppas det iallafall! Och för första gången någonsin så fick jag sitta ner!

Nu ska jag börja renskriva en svenskauppsats och lyssna på lite musik. Sen blir det även lite matte! Med lite musik kan det bli ganska kul. :)


Kommentarer
Postat av: Tove

första gången på länge som jag fick stå! :p haha :)

2011-09-15 @ 16:26:26
URL: http://tovesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0