Tillbaka!

Det blev en liten minibloggpaus där! Men jag känner mig sugen att skriva lite, har ju ändå bloggat till och från i två år så det känns konstigt när man inte skriver nåt.

Idag har det varit skola och då delade tjejerna och killarna upp sig i två lag och tävlade. Det gick ut på att vi fick ett papper med massa uppdrag (typ ta reda öppettiderna på apoteket, vilken färg huset på solnavägen har osv) och tjejerna vann ju såklart! Det var en kul grej att göra med klassen som jag gärna gör igen!

Efter skolan så gick jag och Linn på stan. Vi drack Milkshake på Blå Gåsen och gick som vanligt runt i alla butiker. Annars ikväll så har jag bara tagit det lugnt hemma. Jag är ensam hemma och det har faktiskt varit ganska skönt att bara ta det lugnt, se på idol och jag har även hunnit tänka en hel del. Snart ska jag sova och morgondagen kommer att bli en grym dag med världens bästa vänner känner jag på mig! Jag har faktiskt ingen aning vad jag skulle ta mig till utan er.. ni vet vilka ni är! ♥

Bjuder på en bild från Musikens Makt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0