Exotic

Hejsan! Idag var det halvdag i skolan med endast tre lektioner fram till halv 12. Då åkte jag, Linn, Hanna, Olivia och Angela in till stan och åt på lunchbuffé på Exotic som bestod av olika kinarätter, pizza, glass. Det var riktigt gott, man blev riktigt mätt och det blev riktigt mycket skratt där vi satt vid fönstret! Efter det gick vi på stan, sedan gick jag till min mammas jobb och var där ett tag och jag och mamma fikade och gick på stan en sväng.

Nu blir det nog att plugga till spanskaprovet imorgon, ha det så bra! :)


Det kanske inte ser ut som världens godaste, men det var iallafall riktigt gott!


Kommentarer
Postat av: Olli :D

Min pizza bit :D hahaha xD

2009-12-10 @ 18:29:55
Postat av: Olli

Min pizza bit :D haha xD

2009-12-10 @ 18:31:16
Postat av: emma

Kikar in=D

2009-12-13 @ 11:19:49
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0