''I see you''

Hej! Idag har det hänt väldigt mycket och det har varit väldigt roligt. Först blev det stan med Hanna, Linn och Olivia. Vi gick runt i olika butiker och det är ju mellandagsrea, men jag hittade tyvärr inget som jag tyckte om. Vi tog en fika på Åhléns och satt där och pratade och skrattade!

Efter stan gick vi till Pontushallen ett tag och tittade på en fotbollscup, sedan gick jag och Olivia vidare till Max för att äta där med Andreas och Oskar. Efter ett tag kom Moa och Calle och då var det dags för bio - Avatar. Den var hur bra som helst, jättefin och riktigt cool. En av de bästa filmerna jag sett!



Nu blir det väl bara att sitta framför datorn, se på nån film kanske. Ja, ta det lugnt helt enkelt! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0