Julbak

Sitter här i köket och det luktar gott - Jenny bakar lussebullar! Ska börja plugga till spanskaprovet snart, men först blir det att ta det lugnt lite, kanske ta nåt gott att äta.

Över till dagen: skoldag som vanligt, hade SOprov som gick bra, kändes det som. Mattediagnos inför provet som är på tisdag, hade alla rätt på det så jag är väldigt nöjd! På idrotten var det innebandy, det är faktiskt riktigt roligt och om en vecka är det innebandyturnering i skolan och min klass ska vinna, det har jag bestämt! Så ja, haha, vi får se hur det blir ;)


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Nej! För det ska min klass! Deeesåå! :D Hoppas iallafall att tjejerna i min klass är bästa tjejsjuan på innebandy, men så hoppas ju jag såklart att vi ska komma till final, men då måste ju killarna också vara bra! :D Och det är nog ganska jämt mellan B och E ;)

2009-12-09 @ 16:33:45
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: Jennie

vi får se vem som vinner! <3 Mohahaha

2009-12-09 @ 18:28:52
Postat av: mamma

Krossa dom Josse!

2009-12-10 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0