(Y)

Det var då riktigt trevligt på Lillan, där dansuppvisningen var. Den innehöll danserna jazz, ballet och modern tror jag! Hanna och Sigge var duktiga som vanligt, och det var även alla andra dansare. Musiken de dansade till var riktigt bra, den med. Allt var riktigt bra helt enkelt!

Programledaren, eller vad man nu ska säga, sa att de skulle ge bort något till någon i publiken, någon som hade ett rött kuvert under stolen och den personen skulle få komma upp på scenen. Jag tänkte ''snälla, snälla säg inte att det blir jag'' och som tur var, var det inte jag som hade kuvertet utan det var en man som hade fått det och han skulle upp på scenen och visa hur man gör en plie och jag är väldigt glad att det inte var jag....jag skulle ha skämt ut mig inför alla...

Sigge! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Haha, vad kul det hade varit om du hade fått kuvertet ;) Haha :D



Och föresten, blev du sugen att återuppta din danskariär nu eller? ;) x)

2009-12-18 @ 23:11:36
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0