Vinter?

Ikväll har jag, Linn, Moa och Hanna haft det jättekul då vi haft Mysteriet på greveholm-maraton! Mötte Linn vid 4 på konsum och vi promenerade till Moa. Först såg vi ena skivan (det var två skivor med tolv avsnitt på varje), sedan gick vi ut med Moas hund för att få lite paus. Vi gjorde även lite annat, hehe. Efter det såg vi andra skivan. Det var faktiskt jättemysigt, vi låg nere i källaren i mörkret på madrasser med filtar över oss! Gick hem med Linn och kom hem vid elva. Det är riktigt kallt ute, tur att jag tog min sköna och varma vinterjacka idag, annars hade jag nog frusit ihjäl.

Nu blir det nog att läsa nåt kapitel i ''Så länge vi båda andas'' eller sova, är verkligen skittrött!

Åh, nu börjar jag tänka på när jag och några andra i 6års spelade Greveholmspelet och när skelettet dök upp så blev vi helt hysteriska och gömde oss under bordet, varje gång han kom! Hahaha ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

de äre vidrigaste jag vet, kan inte äta de! :O att se på de får mig att må illa typ, haha

2009-10-10 @ 23:58:59
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: DaMLa

Hatar vinter!!! :)<33

2009-10-11 @ 12:37:08
URL: http://damlaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0