Brandlarm

Hejsan! Skolan var ganska kul idag. På morgonen hade vi hälsa och då gick vi en promenad på 3,6 km tror jag. Haha, jag, Linn, Moa och Olivia sprang på vissa ställen för vi ville komma först. Och det gjorde vi också! Efter det hade vi svenska då vi gjorde ett jättesvårt prov, jag tror att jag chansade på mer än hälften av frågorna. Sen SO och efter en lunch som bestod av pannkakor så hade vi två vallfria lektioner då man får välja vad man ska göra. Första passet valde jag svenska, då jag + några till från klassen läste. Andra passet blev det matte, fast brandlarmet gick så vi fick gå ut och då missade vi typ halva det passet. '

Nu tänkte jag träna på engelska och spanska glosorna, ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0