Ingen bio för våran del

Hej! Idag i skolan så hade vi NOlab, eller det var typ inte det, vi pratade bara om mått, volym och sånt. Haha, dessutom så skulle vi vara i ett speciellt rum, men där skulle några andra också vara och sen så gick vi till ett annat NO-rum som vi skulle kunna vara i men då var det också några andra som skulle vara där så vi fick sitta i korridoren och ha lektion, haha. Typ nästan alla tjejer i min klass + några från 7e som vi har idrott tillsammans med slapp idrotten för att kören skulle ha fotograferingen, det tog en hel timme innan vi var klara med fotograferingen. Resten av dagen var det NO igen, SO, matte och slöjd. Slöjden var faktiskt riktigt rolig!

Det var så att jag och Linn skulle på bio idag och se en förhandsvisning på filmen ''Prinsessa''. Jag fick två gratisbiljetter från Veckorevyn, men oturen var framme och jag glömde börsen i skåpet för jag tog ut den och la den i skåpet för att jag inte ville ha men den till omklädningrummet ifall att någon kanske skulle ta den. Och i börsen låg såklart biobiljetterna. Jag åkte tillbaka till skolan och försökte stressat kolla om det fanns någon öppen dörr, men nej, alla var låsta. Så jag kom inte in i skolan för att hämta börsen så det blev ingen bio..:(


Huvudrollerna i Prinsessa, Anastasios Soulis och Zandra Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0