Converse ♥

Äntligen så är det påsklov! Flera dagar utan plugg och utan att behöva gå upp tidigt och lägga sig tidigt. Iallafall, skoldagen slutade efter lunch och då åkte jag, Hanna, Linn och Olivia in till stan för att äta på Exotic som vi ofta gör då det är halvdagar. Buffén där är asgod och efterätten ännu godare! Jag tar nästan för mycket sås på glassen, men det är så gott!



Efter lunchen på Exotic gick jag, Linn och Hanna på stan ett litet tag och jag fick med mig ett par converse hem. Jag älskar verkligen converseskor, bland det snyggaste som finns! =)

699 :- från Nilson


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilka fina!

Är dom röda eller rosa?

2010-04-04 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0