God morgon!

Jag blir väldigt irriterad på att jag inte kan sova längre än så här...även fast jag lägger mig ganska sent så vaknar jag och ser att klockan står på åtta. Inte kul, inte kul. =(

Gårdagen med Hanna och Linn var rolig! Vi skulle äta på Subway, men vi valde att äta på Dagobert istället. Jag tog tacotallrik och den är verkligen asgod på Dagobert! Sedan gick vi på stan en stund och köpte ingredienser till paj. Vid fyra åkte vi hem till Hanna och började baka pajen. Den blev jättegod! Klockan tio åkte vi hem och då var jag helt slut så jag orkade verkligen inte stoppa på datorn och skriva ett inlägg.

Idag blir det en slappdag, jag tror att jag ska göra en ansiktsmask, bara ta det lugnt och se på film! En vanlig söndag helt enkelt =)


Mums!


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

åhh gud va gott :D hoppas du har haft en fin helg :)

2010-04-18 @ 17:47:25
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0