Då var sommaren 2010 slut

Om några timmar är vi tillbaka i skolan igen och jag börjar åttan. Det känns inte riktigt som att skolan börjar imorgon och att sommarlovet är slut. Sommaren har varit riktigt bra och jag har haft riktigt fina dagar och kvällar tillsammans med ännu finare människor. ♥ Men nu är de gamla, vanliga rutinerna tillbaka. Gå upp tidigt, lägga sig tidigt, läxor, prov, stress. Men jag tycker att det ska bli ganska skönt att göra nåt på dagarna och jag längtar faktiskt till hösten som är så mysig. Detta läsår kommer nog bli roligt ändå! Nu ska jag hoppa i säng och försöka somna. Vilket troligtvis inte kommer att gå...

Det har varit en väldigt bra sommar...

...och kommer nog bli en lika bra höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0