Jättefin helg!

Hemma från en jätterolig helg med Hanna och Linn i Piteå!

Fredag: Vi kom till min stuga någon gång efter ett där det var kalas eftersom min kusin och min mormor fyllt år. Jag testade även min kusin Tobias moped och det var riktigt roligt att köra! Vid sju åkte vi in till stan och vi såg först Oskar Linnros en kvart. Det lilla vi hann se var iallafall bra! Vi var tvungna att gå från Oskar för att få bra platser då Salem Al Fakir skulle uppträda och han var verkligen grym! Bland det bästa jag hört och sett, så grymt bra ♥

Lördag: Vi åkte in till stan och gick runt på marknaden och åt jättegod (och jättebillig) thaimat på Thai Garden. Jag fick med en kofta och ett par jeans med mig hem! Till middag blev det grillat och på kvällen badade vi och mina kusiner i hamnen, gjorde upp en eld vid stranden och såg Ebba och Didrik :)

Idag har vi inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt, städat och packat. Jag är jättetrött nu så jag ska ta det lugnt och jag ska ladda upp bilder från helgen senare ikväll, så jag visar de då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0