Malta

Idag så tog jag en promenad in till stan, mötte pappa och Jenny för lunchbuffé på Exotic! Jag tyckte att det var extra gott idag, vet inte riktigt varför, men det kan ha varit för att jag var vrålhungrig, hehe. Vid halv ett så träffade jag Moa. Vi gick runt på stan och fikade på Take Away. Där åt vi gófika och bläddrade i språkresebroschyrer!

Efter staden tog vi bussen hem till mig då vi pratade ännu mer om språkresor och vi har kommit fram att vi ska åka till Malta istället för England! Det kommer nog att bli grymt, sol och bad varje dag. Vi funderar även på att ta en grej som heter 2+1 då man har lektioner i två veckor och den tredje veckan är man ledig och gör roliga aktiviteter! Jag längtar som en tok, det kommer att bli världens bästa sommar :D


Kommentarer
Postat av: NiKiTiA

fin blogg :)



allt bra annars?

2010-08-04 @ 21:06:35
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0