Day 28 - A picture of you last year and now, how have you changed since then?

 

Det är sjukt hur mycket man förändras på ett år! Nog för att bilden till vänster är i början av 09 och den till höger i slutet av 10. 2009 hade jag mörkt hår och nu försöker jag få tillbaka min naturliga hårfärg. Jag klädde mig ofta i mjukisbyxor om jag minns rätt. Nu använder jag nästan aldrig mjukisbyxor och mitt intresse för kläder har ökat. På ett år har jag blivit mer framåt och utåtriktad, jag vågar prata och tar för mig. Jag är inte lika blyg längre och det känns bra! :)


Kommentarer
Postat av: Sannie

Gott nytt år! Har du något nyårs löfte för kommande år? :)

2010-12-31 @ 12:56:19
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0