Havrefras är gottii ♥

Praoplats: check! Hon på Börje Olssons Café ringde idag och sa att jag och Moa hade fått praoplats! Det känns så himla skönt att det är ordnat även fast det är några månader kvar dit. Det var även roligt att vi fick på ett ställe där vi ville praoa. Ett problem är väl att man kommer att bli läskad av alla godsaker, hehe...

Idag i skolan hade vi ett hål på 23423432432 timmar (eller typ tre timmar, men sak samma). Alla andra i klassen var på konsum, eller det trodde jag och Linn, under hålet så vi satt och väntade i de där 23423432432 timmarna, men så hade de gått hem till folk i klassen så vi satt helt i onödan och väntade... under de där 23423432432 timmarna kunde vi ha gått hem till Linn och spelat cod, åååh... :(

Jag har gjort en helt fantastisk upptäckt! Jag har kommit på hur himla gott det är att äta havrefras bara som dom är. Om du inte prövat, pröva! Mmmm havrefras ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0