Trött chey

Jag är så trött att jag dör. Ändå sitter jag här framför datorn, hehe. Jag har tagit med min bärbara dator från pappa till mamma så det känns väldigt skönt att kunna sitta i vardagsrummet i soffan framför datorn.

Över till kvällen! Vid fyra åkte jag, Hanna och Linn (förlåt att jag inte nämde dig i det förra inlägget) och åt på Max. Sedan mötte vi upp Marcus och vi handlade en massa ingredienser till julbaket. Det blev en hel del choklad kan jag säga! Efter det gick vi hem till mig och Erik kom och vi började baka. Det tog ett tag, men roligt var det iallafall! Vi åt julgodiset framför idol och gud vad mätt man blev... Jag kommer typ inte kunna äta på flera dagar, haha.

Vad gör Hanna.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0