Day 01 - A recent picture of you and 20 interesting facts about yourself

  1. Jag är nästan 170 cm lång och har bara växt några centimeter sedan sexan.
  2. Jag älskar Mando Diao och har gjort det sedan några år tillbaka.
  3. När jag äter frukost, lunch, middag eller vilken måltid som helst så dricker jag nästan alltid drickan efter att jag ätit upp så jag blir alltid sist klar i lunchen på skolan eftersom jag har den där mjölken kvar att dricka, haha...
  4. Mitt favoritämne är engelska, svenska eller hemkunskap och hatämnet måste nog vara no.
  5. Jag har en undulat som heter Wilma.
  6. Jag ska på språkresa till Malta sommaren 2011 och jag är grymt taggad!
  7. Jag har aldrig åkt slalom i hela mitt liv, men i vinter blir det ändring på det!
  8. Jag älskar sommaren och skulle mer än gärna vilja testa på att bo i ett varmt land som Grekland eller Spanien.
  9. Jag är inte speciellt rädd för insekter och kryp men getingar hatar jag verkligen.
  10. Jag kan göra en jätterolig grej med munnen så att huden mellan munnen och näsan viker sig och det ser ut som att jag har en mustasch, hehe!
  11. Jag tycker om att spela cod.
  12. Jag är väldigt bra på att inte försova mig, jag vaknar oftast av mig själv några minuter innan väckarklockan ringer.
  13. Vampire Diares är den serien jag älskar mest just nu.
  14. Jag längtar tills jag gått ut högstadiet och gymnasiet och får flytta till Stockholm eller Göteborg!
  15. Jag älskar att sjunga.
  16. Jag har ljusblåa ögon.
  17. Julmust och cola är de godaste läskedryckerna enligt mig!
  18. Jag är född klockan 23.57.
  19. Jag kan inte vissla.
  20. Jag älskar att äta vaniljsocker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0