Helt slut

Hallå! Jag är helt slut just nu. Suzannes femtioårsfest var väl sådär rolig, iallafall för mig. Men det vuxna verkade ha det himla trevligt! Jag hjälpte till med disken, tände/bytte ljus, rättade tävlingar och lite andra smågrejer. Festen var i  någon festlokal i Gammelstan och vi kom hem halv fyra ungefär och då var jag död kan man säga, så då var det enormt skönt att få krypa under täcket och stänga ögonlocken.

Idag har det blivit att ta det lugnt, sett film (Spiderman) med Jenny och käkat godis ;) Snart blir det skolarbete, känns inte så härligt med tanke på att jag är svintrött....men det måste göras och när det är gjort blir det nog att se på film! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0