Brännträsk hela helgen

Hallå! Jag har ingen lust alls att blogga nu för tiden och det är nog mest för att jag inte har något speciellt att berätta. Men iallafall, idag har det varit skola som vanligt, fast om en vecka så är det sommarlov! Jag kan knappt fatta det, men så är det. Åh vad härligt det ska bli och det blir nog en riktigt bra sommar för min del. Göteborg, Mora (som vanligt) och kanske hjälpa till min syster att flytta. + mycket annat.

Snart ska jag, pappa och Suzanne åka till Brännträsk till Suzannes mammas stuga, fast hennes mamma orkar inte vara där för hon har blivit så gammal nu. Så vi ska dit och ta det lugnt, komma bort lite. Jag ska nog råplugga där, det behövs inför kunskapsredovisning på måndag. Det är ganska lugnt och skönt där borta, så det passar nog bra. =) Så ingen uppdatering i helgen, men vi hörs på söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0