Härlig dag!

Härlig dag idag! Solen skiner, det är varmt och det är sommar. Det var brännbollsturnering idag på skolan och klassen vann mot alla andra sjuor så därför fick vi möta den bästa åttan. Det gick faktiskt inte så dåligt som jag trott, utan vi förlorade bara med åtta poäng.

Efter skolan så cyklade jag, Linn, Marcus, Hanna, Oskar, Olivia, Pablo och Andreas till varvet. Vi lade oss på en strand och där solade vi, hade vattenkrig (Marcus blev nog mest blöt, hehehe) och spelade några bollspel. Vi var där i ca tre timmar! Dock var det lite för kallt i vattnet för att kunna doppa sig..

 

Jag har som sagt usb-kabeln hos pappa så jag kan inte ladda in bilder från kameran. Jag har tagit bilder med kameran idag som jag visar senare, men här kommer lite kassa mobilbilder från dagen.


Kommentarer
Postat av: Angela

Alla mobbar alltid Marcus! :( hahaahahah

2010-06-10 @ 17:38:48
URL: http://angeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0