Sista sportlovsdagen

Hejsan! Igår hos sångpedagogen gick det faktiskt rätt så bra. Vi gick igenom lite övningar, jag fick sjunga några låtar och fick sångläxa. Fick även tips, saker som jag skulle tänka och öva på. Efter sånglektionen så blev jag helt förvirrad eftersom jag har varit spänd och nervös sedan i måndags inför det här och när det var klart så släppte all nervositet, haha. Men det var iallafall roligt och jag har en till lektion om två veckor! :)

Ikväll ska jag till min papi och där blir det tårta eftersom jag fyllt år och även presentöppning! Det är även skola imorgon...känns inte så trevligt, skulle lugnt kunna ha en till veckas sportlov.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du gillar mode, smink, musik,foto, skönhet och maaaassssa sååånt! Eller att läsa om allt!



checka bloggen! :)



valet är sååklart ditt ;) men jag tror att du skulle tycka det vore kul. För det tycker de flesta. (:

2010-03-07 @ 18:30:42
URL: http://fannyhilding.blogg.se/
Postat av: Anisa

GRattis i efterskott :)

2010-03-08 @ 09:54:38
URL: http://mjjfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0