Världens finaste vän

Jag måste bara säga att jag har världens finaste bästa vän. Hon får mig att skratta och hon gör mig glad. Vi har alltid jäkligt roligt tillsammans och vi har hållt ihop i många år. Hon är faktiskt nästan den enda jag liksom hållt ihop med och umgåtts med i flera år. Alla sms, skratt och stunder tillsammans är oslagbara. Jag skulle inte kunna klara mig utan henne, det skulle inte gå, det skulle helt enkelt inte funka.

Hanna, fyfan vad bra du är! Bäst rättare sagt. Jag älskar dig, bästa vän eller bäztiväni som vi brukar säga ♥

If you were gone the world would lose it's meaning
Without your love how could I smile again
And though the sun would always keep on shining
I'd never shine without my dearest friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0