Hemma...

Veckan i Grekland har varit grym! Värme, bad, sol, god mat, ingen stress och nu har man även blivit lite brun också! Jag vill tillbaka till Rhodos, jag är typ deppig nu när vi kommit hem. Dock så ska det bli himla trevligt att träffa alla vänner och mamma igen! På tal om vänner, jag måste säga att jag har två underbara vänner som tog sig tid att komma till flygplatsen då jag skulle åka och säga hejdå och dom kom även idag till flygplatsen och välkommnade mig hem! Hanna och Linn, ni är BÄST

BILDER FRÅN RESAN KOMMER SENARE!

Kommentarer
Postat av: Hanna ;D

Haha du är också bäst Jossää! <333333333 Puss & kram ses imr!! har längtat efter di ´g suuuuuuuper mkt!!

2010-05-23 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0