Monopol ute i solen

Jäkligt bra dag det har varit idag! Vid ett-tiden mötte jag Sara-Marie och Alba och vi gick runt på stan och åt lunch på Subway. Efter många om och men om vad vi skulle göra efter lunchen så gick vi hem till Alba och solade på gården. Efter ett tag så spelade vi monopol på en filt ute i solen i två timmar! Riktigt roligt och riktigt skönt med sommarvärme :)

Jag känner mig så där extremt lycklig då solen är framme och det är så varmt ute att man svettas, så där extremt lycklig som jag inte varit på länge. På söndag åker jag till Rhodos och när jag kommer hem är det inte länge kvar till sommarlov. Ibland är livet verkligen underbart!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Berätta gärna vad du tyckte om bella&tyrashow i bloggen :) Om du tittade på det :D Annars finns det tävling i bloggen om du är intresserad :D

2010-05-14 @ 19:31:20
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

de där spelet e så kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0