Packlista

Hej! Då var skoldagen avklarad för idag och det återstår endast två dagar kvar av skolan denna vecka, galet bra! I skolan har jag fått bort lite grejer som jag missar då jag är i Grekland så det känns rätt skönt att det är bortgjort. Jag har faktiskt börjat göra en packlista nu och den blev ganska lång, hehe..

Imorgon efter skolan så ska jag, Hanna och Sigge cykla klassikern (vi är borta då den är) och jag tror att den var två eller tre mil (?) om jag inte minns helt fel. Det kommer nog bli ganska jobbigt eftersom imorgon blir första gången jag cyklar det här året, men äh det är skönt att få det gjort. :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Tror det 'bara' är 1 och en halv eller kanske 2 :)

2010-05-10 @ 20:23:05
URL: http://Midsommarkransbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0