Skola igen

Hej! Det kändes ganska skumt att gå till skolan nu efter ledigheten. Allt förändrades på typ en sekund - ena sekunden så ligger man på en strand och steker och äter jäkligt god mat och andra sekunden så är man i skolan och äter inte en så jättegod skolmat. Fan vad konstigt det känns alltså...haha, men skolan gick iallafall ganska bra idag!

Bilder från Rhodos kommer förhoppningsvis upp ikväll om inte min syster sitter allt för länge vid datorn. Hon har något stort skolarbete så hon har haft datorn hela tiden, men just nu har hon någon sorts paus eller nåt. Men om jag får dag i datorn ikväll så laddar jag upp bilder! =)

Här är iallafall en bild! Världens finaste utsikt från balkongen :)


Kommentarer
Postat av: Hannah<3

gud va härligt det ser ut :) Jag har börjat blogga igen :) kolla gärna in <3

2010-05-25 @ 16:18:27
URL: http://hannahmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0