Julklappsbeskymmer

Hej! Jag kände att det kanske var dags att uppdatera lite grann. Vad har hänt sen sist? Inget speciellt faktiskt. Igår slutade vi vid halv tolv vilket var hur skönt som helst! Jag gick hem efter skolan, såg på film och tog en varmt bad.

Idag efter skolan har jag gått på stan med Sigrid! Det var trevligt och vi gick runt i alla butiker och jag försökte hitta lite julklappar. Det är svårt det här med julklappar, speciellt till föräldrarna. De har ju som redan allt, och om de saknar något är oftast det mycket dyrare än vad jag tänkt spendera på julklappar, hehe. Men Lagerhaus kan möjligtvis fixa min julklappar, det finns alltid något roligt att köpa där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0