GO OLLE

Hej! Så jäkla skönt med helg!! Jag har blivit fruktansvärt trött efter den första veckan i skolan efter lovet. Jag har nog fått för lite sömn också. Iallafall, skoldagen började med en muntlig redovisning om valfritt ämne. Man skulle stå inför klassen själv och prata och innan var jag nervös. Väldigt nervös, men det gick faktiskt svinbra! Det flöt på och det är så skönt att det är bortgjort!

Igår var jag, Hanna och Linn som sagt på idolgenrepet igårkväll! Det var till en början lite problem med platserna eftersom de inte märkt ut var de olika sektionerna var, men till slut var vi på plats. Och idolerna var himla bra, speciellt Olle. Han är grym ♥

Olle igår! Resten av bilderna lägger jag upp lite senare eftersom Idol börjar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0