Emelie

Hej! Så jäkla skönt med helg måste jag då bara säga. Imorgon ska jag inte känna någon som helst press att behöva gå upp tidigt utan jag ska bara sova så länge jag vill. Iallafall, idag efter skolan tog jag, Linn och Hanna bussen in till stan! Vi gick runt lite grann och sedan vidare till Blå Gåsen. De har fått in tio nya milkshakesmaker (vet inte om det var nyss de fick in nya smaker, men fick iallafall reda på det nyss, kanske lite efter haha)! Så vi testade en ny - Emelie. Smak av choklad/banan och jag älskar banan och choklad så det kunde jag inte bli bättre ;) Jag fick även med mig lite saker hem, visar det imorgon.

Strax efter sex åt jag, Jenny och pappa middag på Exotic! Gott var det och jag tog, som jag nästan alltid tar, szechuan biff. Mmm, asgott! :)


Kommentarer
Postat av: Sigrid

är de gamla smakerna kvar då? :) Är bamsa borta så DÖR jag! Haha

2010-10-02 @ 21:38:07
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0