Rolig, liten lista (eller ganska lång..)

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år!
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? Nästan 170 cm skulle jag tro
4. Vilken var den senaste film du sett? Pianisten, jättebra film!
5. Vem ringde du senast? Jenny
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''Ya.'' Hahah, till Hanna
7. Vad är dagens planer? Äta middag snart, sedan åka till min far och efter det plugga!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms går så snabbt och smidigt så jag väljer nog det
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Typ nån sekund sen, hon står i köket och lagar mat
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusblå, ibland är de typ gråa, haha :)
12. När vaknade du idag? Tjugo i åtta
13. Har du någon gång hittat en katt? Javisst, hittade en nyss under min säng! Hehe...
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm... kanske sjukhuset?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Stockholm eller utomlands någonstans och jobbar med nåt coolt jobb!
17. Vad skrämde dig som barn? Morran från Mumintrollet, fyfan hon skrämmer mig fortfarande...
18. Vem fick dig att skratta senast? Typ de från konfan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Man är väl aldrig för ung för att äga vinylskivor, men jag är för ung för att kunna köpa någon
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder, oftast typ en stor t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1, kalla Norrbotten!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, men annars så strumpor, anklesockar helst!
26. Är du social? Jodå
27. Vilken är din favoritglass? Måste vara nån av Ben&Jerry glasserna!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa en grym kamera och shoppa en hel del
29. Tycker du om Kinamat? Älskar!
31. Vad dricker du till frukost? Oftast mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Nästan alltid på rygg, skönast så
33. Kan du spela poker? Jaa, har värsta stencoola pokerfacet!
34. Tycker du om att mysa? Självklart
35. Är du en beroendemänniska? Nja, tror inte det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, bla min spanskalärare hehe
37. Vill du ha barn? Ja, men i framtiden
38. Kan du några andra språk än svenska? Jo, rätt så mycket engelska och så en del spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, fast pool är också härligt
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder kanske? Vet inte riktigt
42. Äger du dyra smycken? Nja, nåt kanske som jag fått i present
43. Har du någon gång testat narkotika? Usch nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vindruvor
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jadu, svårt att säga bara en, känner så många roliga människor!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett vid ögonbrynet från då jag sprang in i en dörr på skolan...
47. Vad har du för ringsignal? Mando Diao - Long before rock'n'roll
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Flirtar med allt och alla! Eller kanske inte...
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild och det går inte att få tillbaka den heller :o
51. Kan du byta olja på bilen? Tveksamt
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Isprinssesan
54. Läser du dagstidningen? Näe
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Woho, självklart allt the time liksom! Partyy
57. Vilken radiostation hade du på senast? Rix Fm skulle jag tro
59. När var du i kyrkan senast? Idag faktiskt, med konfirmationen
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill bli utmanade :)

Tog listan från Jennies blogg!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nu är det dax för frågestund på min blogg. Har du frågor som du vill ställa till mig som du har gått och fundera på länge eller om du kommer på frågor nu så ta chansen att ställ dom nu =)

2010-10-24 @ 16:41:42
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/
Postat av: lifeinbed

kolla in min sexblogg! Hade varit roligt om du också ställer frågor om sex mm :)

2010-10-24 @ 17:34:38
URL: http://lifeinbed.blogg.se/
Postat av: Felicia♥

fin blogg=)

2010-10-24 @ 19:44:36
URL: http://biffigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0