12 september

Sigrid har precis gått hem från mig! Vi har iallafall gått på stan. Vi gick runt i affärerna, fikade och jag hittade ÄNTLIGEN en svart, stor och rymlig väska från H&M. Kan visa upp den lite senare! Efter stan så gick vi hem till mig och här har vi bara suttit framför datorn. Men det är roligt det med! :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra... jag kanske borde skriva klart svenskaargumentationen som ska vara inlämnad imorn? Se ett avsnitt Gossip Girl som jag inte har hunnit se på länge? Eller plugga matte? Gossip Girl känns ju helt klart mest lockande, haha.


Kommentarer
Postat av: Angela

Sötizzar'! :')

2010-09-12 @ 23:30:16
URL: http://angeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0