Ooa hela natten, ooa hela dan

Då var onsdagen avklarad! Inget speciellt har hänt förutom två viktiga saker som jag vill ta upp:
  • Jag och några andra i klassen ska vara med i ett Idolklipp! Det kom en från Idol som filmade då vi sjöng ''ooa hela natten''. Klippet som vi sjöng ska sedan klippas ihop med massa andra som sjunger! Jag ser fram emot att se det när det kommer på tv, om det nu kommer, men det tror jag nog. Leta efter ett gäng med coola människor så vet ni att det är vi, haha ;)
  • Idag hade vi hemkunskap och klantig som jag är så spillde jag ut en massa mjöl på golvet, bänken och på mig själv. När jag skulle börja ta upp allt mjöl så gick brandlarmet. Jag var tvungen att gå ut helt mjölig. Härligt!
Nu ska jag se ett avsnitt av älskade Gossip Girl och sedan matte och engelskaplugg framför Idol!

Har man tråkigt är webcam ett bra tidsfördriv!


Kommentarer
Postat av: Kassandra

Roligt att ni kommer vara med på idol :)

2010-09-29 @ 19:24:16
URL: http://kaassssyy.blogg.se/
Postat av: Sigrid

du är så fin josefine! <3 :)



Vilken säsong på gossip girl är du på? Jag är typ på avsnitt 10 på säsong 1, så jag har inte hunnit så långt ;P But I'm workin on it! Haha

2010-09-29 @ 21:45:19
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0