God morgon

Den där sovmorgonen jag pratade om gick inte alls bra, haha.. jag vaknade klockan åtta... Jag har även ont i halsen! Inte kul, jag som hoppades att jag skulle få slippa att bli förkyld. Det är väldigt många som varit förkylda i skolan, eller ja överallt och jag har haft turen att inte ha blivit smittad, men nu verkar det som att jag har blivit det.. Jag hoppas att det bara är nån tillfällig halsont!

Jag har inpackning i håret (som luktar mint, mmm) och har precis sett Big Brother. Jag älskar såna här mornar! Duscha, ha inpackning i håret och medan den verkar se på Big Brother. Jag ska inte skölja ut den riktigt ännu så nu blir det One Tree Hill!

Den här hårinpackningen använder jag! Jag älskar den! Den luktar fräscht och håret blir extremt mjukt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0