Grattis Ogge!

God morgon! Som vanligt så kan jag inte sova längre än till klockan åtta på helgerna eftersom jag är så van att gå upp tidigt på vardagarna så jag är redan uppe! Det känns ändå ganska skönt att inte sova bort dagarna.

Igår var det både en tråkig och rolig dag. Malin, en av de allra flestas favoritlärare och våran mentor, slutade igår. Hon var så himla skön! Så det var väldigt tråkigt.. Efter skolan så åkte jag, Linn, Hanna och Olivia in till stan för att köpa present till Oskar som fyllde år igår (aprilskämtet hehe). Våran present blev jäkligt bra, haha! Efter vi hade köpt present gick vi och handlade mat och åkte sedan vidare till Hanna och lagade tacos.

Oskar hade födelsedagspartajj klockan sju! Vi såg lite film, spelade cod och åt gott! Söta Hanna fick en systemkamera precis innan vi skulle till Oskar, riktigt kul! Hon var så gullig då hon öppnade upp paketet där kameran och tillbehöret var i, hihi. Vi fotade en hel del med systemisen så bilder lär väl dyka upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0