Hemma

Nu är jag hemma! Det känns inte så jättekul faktiskt.. jag hade hellre stannat i Uppsala i några dagar till i värmen! Snacka om sommarvärme där nere!

Under dagen på fredagen åkte jag, pappa, Jenny, faster och farmor till Ikea och köpte lite möbler till Jenny! På kvällen så åt jag, pappa och Jenny på Thai Village, världens godaste thairestaurang! Det var middagsbuffé och det fanns så himla mycket gott att välja på och det fanns räkchips! Det måste vara bland det godaste som finns!

På lördagen så gick jag, pappa och Jenny in till stan och sväng. Jag hittade fina kläder (jag tänkte göra ett inlägg senare då jag visar vad jag köpt) och vid ett åkte vi iväg till Sigtuna där min kusin, faster och fasters man bor. Det var så himla fin väder så vi solade hela eftermiddagen på deras altan! På kvällen blev det påskmiddag, hockey och filmtittande.

Idag så solade vi också på altanen och idag var det varmare än igår! Jag har faktiskt fått en liten rand nu! Vid tre åkte jag och pappa med flyget hem till Luleå. Åh, jag vill tillbaka.. Får hoppas på att vädret är bra här i Luleå också, heh. Bilder och sånt laddar jag upp senare för nu orkar jag inte! Jag är hur trött som helst.. så jag avrundar här och säger godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0