Love it

Jag och pappa kom fram till Arlanda vid nio igår och blev upphämtade av min faster. Vi åkte då hem till Jenny i Uppsala. Riktigt kul att få träffa henne!

Idag gick jag, Jenny och pappa in till stan strax efter tio. Så jäkla underbart väder! Det är en himla skillnad med vädret i Luleå. Jag gick i kortärmat utan att frysa. Åh, jag blir så glad och lycklig när vädret är fint! Det känns typ som sommar! Vi gick runt på stan (och jag köpte himla fina kläder, love it) och klockan två gick jag, Jenny, min faster och kusin Simon på teater. Elake Måns hette teatern och den var faktiskt riktigt bra!

Nu är jag, Jenny, pappa, Simon, farmor, faster och fasters man hemma hos Jenny och ser på hockey. Underbar dag!

Bild från teatern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0