Tidsfördriv

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad! Fast lite trött
Favoritgodis: Choklad, colaferrari och sura godisar
Kläder just nu: Jeans, linne och kofta
Musik just nu: The Fray - We build then we break
Vad sa du senast: ''Jag ser på film i mitt rum'' till mamma tror jag det senaste jag sa var
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Sommarplaner: Språkresa i tre veckor på Malta och åka till Dalarna och hälsa på släkten är det som iallafall är planerat. Annars så blir det väl att bada, sola och umgås med världens bästa vänner ♥
Fisk eller badkruka: Fiskkruka
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: En eller två
Favoritväder: Sol, klarblå himmel och varmt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, vatten och en båt att ta sig därifrån med hehe
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Jag är nog både och, jag älskar att vara uppe på natten, men jag älskar även att vakna tidigt och bara ta det lugnt
Sparare eller slösare: Jag är faktiskt en sparare skulle jag tro. Jag ser alltid till att ha ett antal summa pengar kvar
Bästa film: Hmm, svårt.. Det finns så många bra men en av mina favoriter är ''Trade''
Tror på liv på andra planeter: Ja lite kanske
Kommer du ihåg din första kärlek: Yes
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nä tror inte det, haha :)
Tror du på mirakel: Kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jadå!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, en kille och en tjej!
Bio eller promenad: Bio är väldigt mysigt, men att gå en kvällspromenad på sommaren är himla mysigt det med så jag vet faktiskt inte..
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Jag är en liten firre
Rädd för insekter? Nja, inte speciellt rädd men getingar är nåt jag verkligen ogillar
Äckligaste insekten: Getingar
Största svaghet:
Det här är jag bra på: Sjunga och att inte försova mig
Bästa bok?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att vara osynlig eller att kunna flyga
Vad vill du jobba som? Jag vet faktiskt inte.. Det skulle vara kul att arbeta på nån tjejtidning eller som reseledare utomlands, men jag vet faktiskt inte ännu vad jag vill jobba som
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej eller bloggen är ju lite som en dagbok förutom att jag inte skriver några hemligheter :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej jag tror inte det, men det skulle vara snyggt med en liten diskret tatuering, som typ hjärtat Kenza har tatuerat på sin fot
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag tycker om när det är välstädat, men mitt rum blir stökigt så fort...
Gungar du på stolen? Sometimes
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag skulle vilja, men jag vet inte riktigt om jag vågar
Vilken hand håller du gaffeln i ? Högerhanden
Är du rädd för blod? Nja
Saltar du på maten? Vissa maträtter, typ pommes frites och sånt
Gillar du att sjunga? Älskar!
Anser du att du är stark? Haha, självklart. Jag är biffN!
Brukar du sola? Jag har solat solarium en gång i mitt liv, men på sommaren brukar jag självklart sola
Vad gör du om du får hicka? Försöker få bort den genom att hålla andan och dricka massa vatten
Röker du? Usch nej
Snusar du? Usch nej
Använder du knark? Usch nej
Kaffe, te eller inget? Båda är äckligt så jag väljer inget
Har du en besatthet? Hm.. Big Brother typ haha, men det är så bra! Och så är mina vänner och familj en besatthet, skulle inte kunna klara mig utan dom ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-21 @ 00:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0