Vaniljsås ♥

Ikväll så har jag, Hanna, Marcus och Erik varit hos Hanna! Vi träffades vid sju och cyklade (årets första cykeltur för min del! Det var så himla skönt att få sätta sig på sadel och trampa iväg!) iväg in till stan för att handla saker till fruktsallad. Till fruktsalladen hade vi såklart vaniljsås! Så gott ♥ Jag tror att Marcus är den största vaniljsåsälskaren i världen ;)

Så vi åt fruktsallad med vaniljsås framför Big Brother. Det kan ju nästan inte bli bättre! Vi testade även att göra creme caramel, men när jag kom hem för ett tag sedan kom jag på att vi glömt att äta dom, haha! Kanske tur det, jag är tveksam om de skulle ha blivit så goda.

Bjuder på två bilder! Den första bilden är på Linn och mig när vi var på lf och den andra på Hanna, Linn och mig då vi hade teater i skolan. Finhanddukarna dära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0