Staden

Idag har jag gått på stan med modern min! Jag var på jakt efter lite varmare tröjor nu inför hösten (och efter det kommer vintern, lite ångest har jag allt inför kylan..) och två fick följa med mig hem! Kanske visar upp dom senare. Vi fikade även på ett café, gottgott!

På tal om att det blir höst så ser jag faktiskt fram emot att börja skolan igen. Det ska bli kul att träffa alla människor igen, få välja gymnasium och få lite rutiner igen. Det här sommarlovet har gått riktigt fort, men ändå så har jag faktiskt lite längtan till skolan. Hoppas på att det sista året blir det bästa med klassen! Det skulle inte förvåna mig om jag står och grinar på skolavslutningen i nian..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0