Underbara helg

Så var det helg! Hela dagen idag i skolan har vi haft mentorsdag så vi såg på film och var i idrottshallen. Vi filmade ganska mycket där så lite filmer kommer så småningom komma upp! Efter skolan så åkte jag och Linn in till stan. Jag fick med mig ett par byxor (hoppas hoppas dom passar, jag orkade inte prova dom men jag har ett tre andra byxor i den modellen så de borde ju sitta bra) och vi fikade även!

Klockan 4 mötte vi upp Hanna, Moa, Marcus och Erik. Vi hyrde film och handlade mat och for sedan vidare till Marcus! Vi lagade tacos, såg på film och åt världens godaste kladdkaka som Linn gjorde. Jag och Linn hann även mysa lite med Tyson, världens sötaste hund ♥

F1 c00la brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0