Skola imorgon

Nu är det verkligen nära till skolan igen! Det känns både bra och dåligt faktiskt. Det ska bli skönt att få in rutiner igen och träffa alla härliga människor, men det ska inte bli speciellt roligt med allt plugg och tidiga mornar. Det känns ändå som att 9an kommer att bli ett bra år!

Idag har jag bara tagit det lugnt, sovit länge och sett på film. Skönt! Ikväll blir det en tidig kväll (haha önska mig lycka till, slutar väl med att jag inte kan sova som vanligt kvällen innan första skoldagen efter sommarlovet)


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: du bara MÅSTE börja kolla på det! :D kolla på letmewatchthis.ch, där kollar jag hihi, kram!

2011-08-22 @ 18:05:58
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0